Produse

Detalii Livrare

Modalitati de Livrare

Livram produse oriunde in Romania, prin intermediul curieratului rapid.
Expeditia se face in termen de 1 sau 2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, pentru produsele aflate in stoc. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, vom stabili data de livrare de comun acord cu clientul.

Bentley Farm nu isi asuma responsabilitatea pentru comenzile la care clientul greseste datele de livrare.

Livrarea se poate face prin urmatoarele modalitati: Curier rapid Fan Courier

Costuri de Livrare

Costul de livrare standard este de 20 Ron pentru localitatiile cu punct de lucru Fan Courier.
Pentru localitatiile cu kilometrii suplimentari costul de livrare va fi comunicat telefonic.

Pentru comenzile, din categoria “Identificare oficiala animale”, cu valoare peste 400.00 Ron livrarea este gratuita, iar pentru prosdusele din restul categoriilor livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 800.00 Ron.

Returnare si Garantie

Marfa se poate returna, de catre tine( in calitate de client), la sediul nostru( in calitate de vanzator) in termen de 14 zile de la data primirii produsului (cf.art.9/OG106/1999), tu ai obligatia de a returna produsul intact, in ambalajul original.

Conform art.18 a legii 449/2003, lipsa conformitatii aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se presupune ca a existat la livrarea acestuia. Daca lipsa de conformitate a produsului apare dupa 6 luni, clientul trebuie sa faca dovada ca aceasta a existat inca de la data achizitiei.

In cazul constatarii lipsei conformitatii, clientul are dreptul sa solicite vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului, fara plata, cu exceptia cazului cand solicitarea este imposibila sau disproportionata, sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de a rezilia contractul de vanzare-cumparare, in conditiile legii 449/2003, art. 13 si 14.

Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.

Orice reparare sau inlocuire a produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si cumparator.

Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire a produsului si manevrarea lui corecta, precum si respectarea conditiilor din certificatul de garantie.

Pastrati cu grija ambalajul produselor. Returnarea produselor defecte in perioada de garantie se face in ambalajul original.

Defectele aparute in perioada de garantie sunt rezolvate gratuit, in limita specificatiilor tehnice oficiale ale fabricantului.

Nu ne asumam raspunderea pentru defectele aparute in perioada de garantie, din vina utilizatorului, si nici pentru aparatele ce contin software neoficial sau care sunt nefunctionale in urma unei incercari nereusite de upgrade a softului. In aceste cazuri garantia se pierde. Totusi, in masura posibilitatilor, defectele vor fi rezolvate gratuit daca nu implica defectiuni ce necesita inlocuirea unor componente sau subansamble.

Aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Costurile de care e posibil sa va ocupati dumneavostra, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor (costul transportului). Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original, de asemenea nedeteriorat, cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat. In caz contrar conform legii, se vor aplica penalitati. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 30 de zile de la retur. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

- Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Politica de Returnare

Conform legislatiei in vigoare, puteti returna produsele in termen de 14 zile lucratoare de la primirea lor. Produsele se pot returna numai in stare noua, neutilizate, in cutia originala si ambalate corespunzator pentru a le asigura protectia in timpul expeditiei. Nu se acceptă returnarea produselor desigilate (in cazul produselor sigilate), deteriorate sau cu ambalajul original sau parti ale acestuia deteriorate. Banii se vor inapoia prin virament bancar, in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii coletului retur, mai putin costul expeditiei initiale.

Produsele nu se pot returna prin colet cu plata expeditiei la destinatar si nici prin colet cu ramburs.

Costul trimiterii aparatelor defecte in garantie sau produselor returnate este suportat in intregime de catre client. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail. Coletele vor fi expediate pe adresa:

SC BentleyFarm SRL
Str. Memorandului, nr. 96-98, loc.Timisoara, jud Timis, cod 300592
Tel. 0352-100 156

Plata

Se face de regula la primirea produselor, in sistem ramburs. Coletul va contine factura fiscala si certificatul de garantie.

In functie de situatie, ne rezervam dreptul de a solicita plata in avans prin virament bancar. In acest caz, livrarea se va desfasura imediat dupa intrarea banilor in cont.